Daisy

Life is a treasure

Daisy

Life is a treasure

علمده

یادم میاد بچه که بودم یه دهی بود تو شمال که همیشه تابستونا میرفتیم اونجا.

اونوقتا من نمی دونستم  پولدار یا فقیر بودن ،شهری یا روستایی بودن با هم فرق داره.

یادمه که تو یه کلبه ساده و قشنگ که روی تپه مشرف به ده بود می موندیم  تپه  با یه جاده خاکی ، باریک و پر از درخت از یک طرف به ده و از طرف دیگه به مرتع وصل می شد. اون بالا روی مرتع پوشیده بود از علفهای سبز سبز با گلهای زرد وسفید بابونه،صدای پرنده ها و بوی سوختن چوب، بوی عطر علفها و فضای دلچسب اون هنوز تو مشاممه ،اون همه  سادگی و سبکبالی اونموقه رو هنوزحس می کنم،چون هنوزم نفهمیدم چه فرقی هست بین فقیر یا پولدار بودن ،شهری یا روستایی بودن...اون جاده خاکی و باریک با بوی علفهاش و عطر سوختن چوبش تقدیم به همه دوستانی که فراموش کردن فرقی هست بین فقیر یا پولدار بودن شهری یا روستایی بودن...



نظرات 7 + ارسال نظر
ماریا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ http://binahayat2032.blogfa.com

واییییییییییییی ...
رفیقمو عشق استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت !!!

بزن بریم جاده روی رفیق ...
جاده جاده جاده جاده جاده جاده جاده جاده و غیره جاده ...
اینارو با سرعت دویصد و وهشتاد
کلمه در ثانیه بخون ...!!!

مرامتو دوست جون.بزن بریم

ماریا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ http://binahayat2032.blogfa.com

آ راستی ...شب آرزوهاس مثلا :

دوسی جونم امیدوارم به همه آرزوهای قشنگت برسییییی !!!

توام آرزو کن که من به هیچکدومشون نرسم !

آرزو کنم نرسی؟!!!!!مگه چه آرزویی داری دوستم؟من آرزوی خاصی ندارم به همه داشته و نداشته هام شاد شادم.خدا دوست جونو شکر

خوده خودم جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.tahnayiyam.blogsky.com


معلومه که فرق هس!

ما کللی فقیریم!

واست آرزو میکنم نهصد تا گاو داشته باشی!

دوس داری؟!

اگه تو فقیری پس من مفلسم.اون وقت کجا نیگرشون دارم؟کی ازشون مواظبت کنه؟اگه دزد بیاد چی؟ وای نه قربونت ،آرزوهاتو واسه من حروم نکن،همون واسه خودت آرزو کن یعنی خرجشون کن.

گلی دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ http://golbaghalieparishoon.blgfa.com

مریم جونم دوستت دارم (چرا این بغل آیکون ماچ نداری؟؟؟) چقده جای قشنگیه، آره چه لذتیه تو بچگی و عدم وابستگی به مادیات... الان دیگه هر چی زندگیت بیشتر زرق و برق داشته باشه آرامشت کمتره ولی نمیدونم چرا بازم کسی سادگی رو نمیخواد.
دلم میخواد همینجا که عکاس نشسته بشینم..... زانوهامو بغل کنم... موهامو بدم دست باد..... آروم آروم نفس بکشم.... به هیچی فکر نکنم (البته یه ابر هم بالا سرم باشه که آفتاب مخم رو از این تعطیل تر نکنه)

منم دوستت دارم گلی جونم.ما همین جوری بدون ماچم قبولت داریم دوست جون.الانم ساده بودن راحته ،فقط باید یه گوشمون در باشه یکی دروازه.راستش اونجا مثل بهشته هیچ وقت سرما و گرما ازیتت نمی کنه.

FaATeMe یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ق.ظ http://raefifans.blogsky.com

سلام چطوری این آدرس جدیدمه!

گلی پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

اومدم بگم دوستت دارم و دلم برات تنگ شده عزیزم

سلام دوست جون. قربانت.منم دوست دارم.

ماریا سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ http://binahayat2032.blogfa.com

آناهیتااااااااااااااااااااااااااااااا
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟

سلام.شرمنده چند وقت گرفتار بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد